کانکس اداری و دفتری

شما در اینجا هستید:

ما در این مقاله درباره انواع طراحی.مزایا.معایب و کاربرد های کانکس اداری و دفتری صحبت میکنیم.

کانکس اداری یا دفتری پیش ساخته ای است که به عنوان دفتر کار اداری یا اتاق مهندسین از این نوع کانکس استفاده می شود.

کانکس اداری و دفتری به کانکسی گفته می شود که در ابعاد مختلف و با تعداد اتاق و پنجره متفاوت با نما داخلی زیبا ساخته می شود.

به دلیل محکم بودن و زیبایی نما و سخت بودن جا به جایی در نصب بیشتر اداره های کوچک و بزرگ از کانکس اداری و دفتری استفاده می کنند.

انواع کانکس اداری

این مدل ها برای کانکس اداری و دفتری است که دو نوع از پرکاربردترین آن را توضیح دادیم:

کانکس اداری ساده-کانکس اداری لوکس -کانکس اداری سالنی-کانکس اداری دو اتاقه-کانکس اداری چند اتاقه-کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی-کانکس اداری سالنی به همراه سرویس بهداشتی و آبدارخانه-کانکس اداری – کمپ اداری-کانکس اداری کارگاه عمرانی-کانکس اداری – نمای سایدینگ

کانکس دفتری و اداری

کانکس اداری لوکس:

از کانکس اداری لوکس به عنوان دفتر مدیریتی یا اتاق انتظار ارباب رجوع اتاق جلسه ملاقات مهم و نمایشگاه محصولات یک مجموعه استفاده می کنند که لوکس و مدرن است و به نام کانکس لوکس اداری گفته می شود.

استفاده از مصالح لوکس در بدنه خارجی و فضای داخلی این سازه باعث می شود که تا یک دفتر کار شیک و مجهز ایجاد کنیم.اما از طرفی قیمت این کانکس به دلیل استفاده از مصالحی شیک از نوع ساده کانکس گران تر می شود.

کانکس اداری ساده:

کانکس اداری ساده برعکس کانکس لوکس به زیبایی و نمای خارجی اهمیت زیادی داده نمیشود،کاربردی و اقتصادی بودن اهمیت بیشتری دارد و به نوع نیاز مشتری ممکن است که از نوع ساندویچ پانل.کانکس کارگاهی.سایدینگ.دو طبقه.پلان باز با پارتیشن بندی یا ویژگی های دیگر که تعداد کارمندان و نحوه فعالیت آنها مشخص می کند که چه محدودیتی در ساخت وجود دارد.

فضای داخلی کانکس اداری باید چگونه باشد؟

مهم ترین نکته در فضای داخلی کانکس اداری تقسیم بندی آن است. باید به گونه‌ای طراحی شود که کارمندان و افراد در حین رفت و آمد با یکدیگر برخورد نکنند. همچنین باید دارای قسمت های مرتبط به هم باشند. در صورتی که در سازه های مجزا هستند تا حد امکان نزدیک با هم باشند تا افراد مجبور به رفت و آمد در مسیرهای طولانی نباشند.

نکته بعدی در طراحی کانکس های اداری میزان نورگیری است. نورگیری یا به وسیله چراغ‌ها انجام می شود یا اینکه نور خورشید و روشنایی کافی برای انجام فعالیت هایی مانند مکاتبات اداری مناسب باشد.

مشخصات کانکس اداری

  • کانکس اداری باید دارای شرایط مطلوب برای مشتری باشد مثل در که باید استاندارد باشد و برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشد.
  • کف کانکس باید بسیار محکم و قوی باشد که دربرابر راه رفتن نلرزد.
  • پنجره کانکس ها باید برای نور در موقعیت خوبی قرار بگیرند و نور کانکس را تامین کنند.

سوالاتی که قبل از ساخت و خرید کانکس اداری باید پرسیده و دقت شود

  • چند نفر در کانکس اداری و دفتری هستند؟
  • کانکس در فضای باز یا سرپوشیده گذاشته می شود؟
  • موقعیت مکانی کانکس اهمیت زیادی دارد و باید دقت شود.
  • ابعاد کانکس چقدر است؟ که بستگی به افراد داخل کانکس و امکانات داخلی دارد.
  • امکانات و آپشن های که مشتری از ما میخواهد چیست؟
  • آب و هوای منطقه ای که کانکس در آن قرار می گیرد چگونه است؟
کانکس دفتری و اداری

ابعاد کانکس اداری

ابعاد کانکس اداری دارای محدودیت خاصی نیست و در هر ابعادی قابل اجراست. اگر ابعاد مورد نظر مناسب در حمل و نقل جاده‌ای نباشند، میبایست قطعات در محل نصب و مونتاژ شوند. اگر هم کانکس اداری قابل حمل نباشد، باید ساخت در محل انجام شود.

اما در حالت کلی و معمول ابعاد کانکس اداری 122.4 بدون محدودیت حمل و 123.5 با مجوز حمل ترافیکی است. در برخی از موارد نیز ابعاد کوچکتر مثلا در حدود 6*3 نیز پاسخگوی نیاز مشتری بوده و استفاده از ابعاد حداکثری ضروری نیست.

قیمت و نحوه خرید کانکس

  • در خرید به مساله ای که باید توجه کرد گارانتی کانکس است که چند وقت گارانتی دارد بیشتر کانکس ها دارای گارانتی هستند و به ندرت پیش می آید که کانکس دارای مشکل یا نقص باشد اما ممکن است موقع تحویل یا در جا به جایی اتفاقی بیفتد که بعد از دیدن مشکل سریع باید اطلاع داد تا حل شود.
  • قیمت کانکس به درخواست مشتری و آپشن های که برای کانکس لازم دارند بستگی دارند و قیمت متغیر است.
  • و قیمت کانکس بر حسب متر مربع و طرح کلی کانکس که چه مصالحی استفاده شده است حساب می شود.
  • برای خرید و اطلاع از قیمت ها به شماره…تماس بگیرید.

خرید و قیمت کانکس اداری دست دوم

اگر مشخصات فنی و ظاهر خاصی مد نظر شما نیست، راهکاری برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد و آن هم خرید کانکس دست دوم است. این کار سبب صرفه جویی اقتصادی خواهد شد اما به شرطی که انتخاب درستی داشته باشید. در اکثر اوقات کانکس های اداری دست دوم یا هر نوع کانکس دیگری نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که نهایت هزینه آن از هزینه خرید کانکس اداری نو بیشتر خواهد شد. البته توجه داشته باشید کانکس های اداری دست دوم برای کاربردهای موقتی مانند کارگاه های ساختمانی مناسب هستند اما اگر دارای دفاتر اداری، شرکتی یا سازمانی هستید خرید کانکس اداری دست دوم توصیه نمی شود.

آیا میتوان کانکس اداری را در دو طبقه اجرا کرد؟

کانکس های اداری در دو طبقه نیز قابل اجراست. از طبقه پایین میتوان به عنوان پارکینگ یا فضای پرسنل استفاده کرد و طبقه بالا نیز اتاق مدیر عامل، اتاق جلسات یا بخش حسابداری. برای طبقه بالا تراس نیز قابل اجراست. نمونه هایی از این سازه با اشکال مختلف به تولید رسیده‌اند.

نکات مهم در ساخت کانکس اداری

  • در اکثر مواقع به دلیل ابعاد بزرگ سازه، قطعات به محل انتقال داده شده و در آنجا به هم متصل می شوند.
  • باتوجه به متریال به کار رفته میتوان قطعات را از هم جدا نمود و در محل دیگری به یکدیگر نصب کرد.
  • برای ساخت و نصب کانکس اداری نیازی به مجوز از نهاد یا سازمان خاصی ندارید.
  • کانکس های اداری نیازی به پی ریزی ندارند.
  • کانکس های اداری مانند سایر کانکس های پیش ساخته از مصالحی ساخته شده‌اند که در طبیعت قابل تجزیه هستند.
  • باتوجه به سلیقه مشتری میتوان هر طرح و رنگی را برای کانکس های اداری پیاده سازی کرد.
  • در صورتی که استفاده شما از این سازه به پایان رسید میتوانید به شخص دیگری بفروشید.
  • ساخت این کانکس ها شامل هزینه کمتری نسبت به ساختن محلی اداری با مصالح سنتی است و کاملا اقتصادی و به صرفه میباشد.

نکته آخر:

تمام این موارد در خرید و نحوه ساخت کانکس بسیار اهمیت دارد و باید قبل از سفارش به تمام این نکات دقت کرد و برای خرید به شرکت جزئیات درخواست های خود را اطلاع داد.

برای اطلاع از قیمت کانکس از وب سایت ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *